Pikåsveien 35

Image 1 of Pikåsveien 35
Image 2 of Pikåsveien 35
Image 3 of Pikåsveien 35
Image 4 of Pikåsveien 35
Image 5 of Pikåsveien 35
Image 6 of Pikåsveien 35
Image 7 of Pikåsveien 35
Image 8 of Pikåsveien 35
Image 9 of Pikåsveien 35
Image 10 of Pikåsveien 35
Image 11 of Pikåsveien 35
Image 12 of Pikåsveien 35
Image 13 of Pikåsveien 35
Image 14 of Pikåsveien 35
Image 15 of Pikåsveien 35
Image 16 of Pikåsveien 35
Image 17 of Pikåsveien 35

STOKKE / Fossnes

Fin 3-roms andelsleilighet med landlig beliggenhet

Pikåsveien 35, 3160 Stokke

Prisantydning

1 900 000 kr

Størrelse (BRA)

68

Internt bruksareal (BRA-I)

68

Boligtype

Leilighet

Eieform

Andel

Etasje

Fellesutgifter

791 kr
Tomteareal
1 566 m²
Byggeår
1974
Fellesgjeld
0 kr
Fellesformue
0 kr
Felleskost pr mnd
791 kr
Tomtetype
Eiet tomt

Romtyper

Soverom

2

Baderom

1

Stue

1

Bod

1

Om boligen

Borettslaget har stor og fin tomt, sort grøntareal med områdets felles lekeplass i midten (eies ikke av borettslaget). Fra privat hage har kan barna løpe ut og leke mens du griller og slapper av.

Beliggenhet

Fantastisk beliggenhet på Pikås med fantastiske turmuligheter i området rundt. Stor lekeplass og friareal i direkte tilknytning til boligen. Populært for barn og familier i alle aldre. Kort avstand til Tønsberg sentrum.

Annet

Det er ingen forkjøpsrett på boligen. Om du ikke har mulighet til å komme på visning, holder jeg gjerne privatvisning. Ta kontakt, så finner vi en tid. Det er felles strømmåler for sameiet som faktureres ut til hver bolig basert på størrelsen av boligen. Ta kontakt med styreleder for mer informasjon rundt ordningen. Det er felles vannbåren varme i leilighetene. Kommunale avgifter faktureres felles til sameiet og sameiet fakturer ut disse kostnadene. For denne leiligheten utgjør kommunale avgifter ca 1430,- per måned i 2024, avgiftene kan bli justert av kommunen. Borettslaget jobber med å redusere kommunale avgifter da leilighetene er registrert at de er større enn de egentlig er hos kommunen. Det kan også spares på avfall.

Felleskostnader

Årlige felleskostnader består av følgende poster: • Sikre et godt HMS-system og drift av datautstyr. 4 000 kr • Løpende vedlikehold av bygget. 5 000 kr • Vedlikehold av rør og VVS. 10 000 kr • Elektrisk vedlikehold og el-kontroll. 5 000 kr • Service og kontroll av brannvernutstyr. 10 000 kr • Revisjon av regnskap. 10 000 kr • Forretningsførsel og administrasjon. 85 000 kr • TV og bredbånd til beboerne. 52 350 kr • Kontingent til boligbyggelag. 4 000 kr • Forsikring av bygg gjennom Nordmegling. 70 000 kr • Sikring av felleskostnader. 25 000 kr • Møter og styredrift. 10 000 kr Totale felleskostnader pr år: 290 350 kr Felleskostnader fordeles etter størrelse på boligen. Totalt 38 boliger deler på kostnadene. For mer info se vedtekter.

Omkostninger

52 250 kr (Dokumentavgift)
8 200 kr (HELP boligkjøperforsikring (valgfritt))
545 kr (Tinglysing av pantedokument)
545 kr (Tinglysing av skjøte)

---

61 540 kr (Omkostninger totalt)

---

1 961 540 kr (Totalpris inkl. omkostninger)

NB: Regnestykket forutsetter at det kun tinglyses én låneobligasjon og at eiendommen selges til prisantydning.

Det tas forbehold om endringer i offentlige og private gebyrer.

Selger er selv ansvarlig for følgende gebyr:

545 kr (Panterett med urådighet)
5 000 kr (Eierskiftegebyr)

Matrikkelinformasjon

Kommunenr: 3907

Gårdsnr: 548

Bruksnr: 35

Martin Stuart GazeSelger
Gi bud

Visning

Ta kontakt for å avtale visning

Meld deg på

Nabolag

kart
Gi bud

Trygg og profesjonell kjøpsprosess

  • 1

    Møt selger på visning

    Du møter selger direkte på visning - den personen som vet hvor sola kommer først inn om morgenen og hvor de beste skiløypene ligger. Få all informasjon fra første hånd og still spørsmål direkte til den som kjenner boligen best.

  • 2

    Sikker budprosess med BankID

    Legg inn bud enkelt og sikkert med BankID-verifisering. Du får SMS-varsler ved nye bud og kan følge budrunden i sanntid. Systemet er mer oversiktlig og lettere å bruke enn tradisjonelle meglersider.

  • 3

    Profesjonelt oppgjør og overtakelse

    Oppgjørsselskap med konsesjon fra Finanstilsynet håndterer alle formelle aspekter. Kontrakt signeres digitalt med BankID, og overtakelsesprotokollen gjennomføres enkelt på telefon. Alt foregår i henhold til avhendingsloven.

Vurderer du å selge selv?

Her kan du sjekke hvordan Propr fungerer - helt uforpliktende.

Spørsmål om Propr?

Ring oss på 23 90 59 00 (9–16, ukedager), eller legg igjen ditt telefonnummer så ringer vi deg opp.

Propr.no

Aktuelt

Om oss

Kundeservice

Chat: 9–19 på hverdager, 12–20 på søndager

Send e-post: post@propr.no

Ring oss: 23 90 59 00 (10–16, ukedager)

Vi samarbeider med:Gjensidige logo
: